3 Ağustos 2010 Salı

Faithless kucuk ciftlik arena istanbul

Umidimi her seyden kesmisken…. suratima bir tokat yemis gibi bir mesaj gelir facebookta
ERKAANNNNN BULDUM BULDUM
BEDAVAYA BILET BULDUM!!!!!!!!!
FAITHLESS E GIDIYOZ!!!!!!!
HEUYEEEEEE
HAAYYYY
MAYTT
HOOO
YEA!

Iste budur dedim kendime!zaten dogru durust bir is bulamadim..bahri ADAM GIBI bir konsere gidiyim dedim.
Biletleri kapida almakta biraz zorlansakta..yine de girebildik iceriye!
Turkiyede ikinci kes bir konsere gidiyorum, ve hep su gozume carpar icki standlari hep yetersiz kaliyor,ve abuk supuk organizationdan dolayi….herkes suzuzluktan oluyoooooooo(alkolsuzluk desek daha dogrudur!)
Once bilet al sonra icki..buraya kadar her sey normal
AMA NIYE SU BILETLERI ICKI STANDIN TAM ORTASINA KOYARSINKI!!!!!!!!!

Ses testleri yaparken WAAAAAAAA DEDIM KULAKLARIM DOOOOOLSUUUUUNNN BU GECE…malesef sadece bir testti…
Butun gece konsantrationumu bozmadan dinlemek zorunda kaldim!
Galiba bu ses yasasi baya bir zorluk cektirdi organizasionculara!

Iyi dinle ,dalgin olmak derken saat 11 olur ve conser biter.
11 VE CONSER BITTI MUERTO FINITO!!!!!!!!!! HERKES EVE DONSUZ AGLAMAK YOK!!!!!!!! YURUUUUUUUU

bu birinci sakaydi

ikinci saka

dogal olarak donmek icin dolmus aldik (daha istedigm mercedez G icin yeterince kurus topliyamadim!)
50metre siraya girdikten 3saniye sonra ordaki abi parmaklarinla 3 isareti yapar
O BIZIZ ABI!!!!!! BIZ 3UZ AYIRLMAYIZ!!!!!AL BIZI! Ve herkesin onunde gecerek istanbulun trafigine karisiriz!

Bugun cumartesi ve lanet olasi yol calismasi bitmedi! BIR YOL CALISMASI NEDEN 3GUN SURERKI????
SURUYOSA NEDEN HAFTA SONUNA DENK GELIR????

CONSERDE 3SAAT TRAFIKTE 2SAAT

Eger maksat insanlari sosyal hayatan sogutmaksa… helal olsun ,abilerimiz o konuda MASTER OLMUS!!!!

DEVLET 1- 0 EYLENCE!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder