17 Temmuz 2010 Cumartesi

Veee başlıyoruzz :)

Cafecadde

Bagdat caddesi istanbul

İçki 2 limonata naneli

Yemek

1 Kizartilmis sebze elim peynir ile

o gün hava cok sicakti, açikcasi cok ta aç değildik…ama yine de meraktan bir sebze tabaği sipariş ettik, istanbula yerleşeli 3gün oldu ve fazla risk almayı istemedim, hellim peynir esliginde kizartilmis sebze aliyim dedim….bunu yapmanin ne kadar zorluğu olabilirki ?

en kötüsü olduğu gibi pisirir bana getirirler… siparisi verdik gitti !

mekan cadde nin orta yerlerinde ve ic dekorasyonu… gayet risksiz (benim salatam gibi !!!!)

soft tahta dekor, bahce mobilyasi basit masalar

….ne de kötü ne de cok cok güzel

servis gayet normal (yinede siparişten önce etrafimizda kafasiz sinek gibi dönmese, daha iyi olurdu, ama yine de normal bir garsondur…)

20dk dan sonra beklenen tabak geldi…

önce tabağıma baktim, sonra cevreye , on yargili olmamak gerek

karnibahar once kaynatilmis ve kizartilmis, mantar salamura mantariymis…gerisini anlatmassamda olur

Yan masalardaki tabaklar bile berbatti

…Böyle bir mekan neden yaratilirki ?

Böyle bir yatirim neden yapilirki ?

Hesap 31tl

…5tl de gelse bile yine fazla olurdu

Simdi

asmali mescit istanbul

uzun uzun yürüdükten sonra…. cafemi icmeye alistigm, ama orda ic yemek yemedgim bir mekkan

mekkan gayet hos, rahat bir ortam var, ve servis ozentili

oturup menuyu sorduk

AMAN TANRIM ! BURDA HER SEY VAR !!!!

Pizza, salata, çorba, et, balik, tavuk, makarna, kebap, camasir tozu, sigara, benzin, corap, condom ! YOK YOK NE ARARSAN VAR BULMAZSAN DUKKAN SENIN ABIII !!!!

…ama niyetlendim

bir sey yemeden surdan suraya gitmek yok !

arkadasim mi mantarli naneli fusilli makarnasi istedi, ben bolognes tagliatel aldim(bolonez)

servis gayet guzel, ve masada gereksiz seyler de yok !

fazla beklemeden makarnalar geldi

…tabagima o makarnalari biri agziylan koymus olmali…baska bir anlam veremiyorum, tadi ise bir bekar evindeki uyduruk makarnadan farki yok,

arkadasimin makarnasi ise….vegetarian bekar evindeki makarnaya benzedi…

galiba conceptuel bir donemdeyiz…herkes oyle takiliyo . makarnam cok pismis , bir sarap aldik , cok guzel oldug icin ismi aklimda …kalmadi nedense !!

neyse hesabi alip kacalim biz. Daha cok yuruyup, bu yemegi kaybetmek gerek !!

hesap lutfen !

54tl…

cok guzel fiyat veriyolar yemeklere…bir de yemekleri de bi bu kadar yaratici olsa !

abracadabra !

arnavut koy

istanbula geleli 1ay oldu…ve o ismi o kadar duydum ki

artik tamam dedim gidip yemek yiycem orda ! yeterrrrrrrrr

arkadasim orayi iyi bilir.

deneysel mutfagin istanbuldaki peygamberi haline gelen bir yer olmus !(vaaaaaaaaaaaawouuuuu)

sagda solda projeler paris te fouarlarda katilmalar ORASI CIDDI BIR YER !

mekkan cok cicili bicili bir mekkan

belli ki o mekkandan tek bir tane var !

en üst katta yemege karar verdik goruntu cok guzel ,gercekten cok hos ve rahatlatici,

menu bir kücük gazette seklinde tasarlanmis, cok hos ve net bir menu ,istedigmi hizli bir sekilde bulabildim !

mantarli makarna aldim

karsimdaki kucuk arkadasim bir pizza aldi organic peynir ve sucuklu (…organic !!!!)

yemekleri beklerken , bu hos manzarayi bozan, bir kac tane insana benziyen hayvan olsa da, manzara yine de guzel !

icecek olarak maden suyu aldim…icine limon istedim belli olsun diye limonu sikip, icinde cekirdeklerini birakmislar (deneysel dedik !!!!!!!!! bosuna değil ya !)

arkadasim da osmanli icecegi aldi…demir basan miydi..demir veren mi alan mi unuttum acikcasi !!!!

ve yemekler

elestiriden once bunu hatirlatmayi isterim

deneysel anlami benim icin..degisik demek

riskli demek

belki begenmezsin…ama yeni bir tat kesfetmis olursun demek

donelim tabagima…makarnam geldi ve yine onu uzaktan atmislar !ama yinede 1ay dan sonra yediğim en düzgün yemekti

krema makarna mantar zeytin AMA o 3 domatesin orda ne isi vardi ????

deneysel yanimidir ?

kücük arkadaşimin tabagi alirken o yuz ifadesi cok guzeldi

pizza olmus

PIDZE ! pizza bazinda…pide garnituru

Umarimki o hamuru kendileri yapmamistir… cunku pismemisti ve cok lezzetsizdi(cok cok cok !)

Hesap 70tl

Keske odemeden kacsaydik

Biraz heycan verirdi !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder