3 Ağustos 2010 Salı

THE FAIL Türkiye , içi ve dışı

The fail
Turkiye , ici ve disi

Taxi ; abi ,icebilirmiyim
Ben ; takil abi sen
….Bir sigara yasasi varmis
o yasa diyor ki
KAPALI ALANDA SIGARA ICMEK YASAK
CEZASI 69TL DIR

Bu afisi o kadar yerde gordum ki…artik bakmiyorum
…ama ben sigara icenlerden degilim

bu yasa turkiyenin kendi insanlariyla nasil bas edicegni bilmedig konusunda en guzel ornektir

her yerde iciliyor
terzide
dolmus
taksi
is yerleri
vapurda
…en guzel IETT belediye otobusunde oldu ne durakta …ne de bosken

devletimiz her konuya ceza politikasi uyguluya uyguluya artik insanlar diyorki
AMAAAAAAANNNNN O KADAR CEZA YEDIM
A BI TANE FAZLA
A BI TANE EKSIK
NE OLUR KI?
SADECE BENMI YAPIYORUM SANKI

….evt dogru herkes yapiyor
hic kimse kendini suclu gormedig icin herkes yapiyor
herkes bunu normal goruyor

dudaklarin ucunda hep ayni soz

BURASI TURKIYE
DEGISMEZ bu

Ne ileri
Ne geri
Ne oldugmuz yerde kalmayi becerdik

Hep ayri kaldik

Projelerimizi tek bir cozumle uyguladik ceza

Bize verilen en buyuk ceza zaten acik
Umitlerimizi her gun karalayip bizi monoton ve idare etme dusuncesiyle buyutulen insalar.

Biz idare ederiz

Baskalarin yasadig hayatini severiz

BURASI TURKIYE
DEGISIR bU! OYLE DE BOYLE DEGISIR!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder