3 Ağustos 2010 Salı

NOOK Bağdat caddesi

-Canim aciktim ben
-Bende

*Ortak bir nokta buldum , yeni hayal ortagimla

O konuşma tam NOOK un yaninda gecti bunun üstüne nem + yorgunluk + tembellik =biz burda yesekte olur
Menüye hızlı bir şekilde bakarmis ve ilgilenirmiş gibi yaptiktan sonra , ister isteemez iceriye daldik
Nedense istanbula geldiğimden bu yana canim hep çorba cekti ( hep hep hep !)
Ve günün corbasini aldik
Risk 1 /2 1 /2 dir ya o çorba taze ürünlerle yapılır, ya satilamamiş ürünlerle yapilir
Günün çorbasi yeşil fasuliyeli ekşili çorbaydi
Menuye tekrar baktiktan sonra menude taze fasulye bulamayip
O corbanin taze olduğuna karar verip iki tane aldik , ve ardindan ikimiz icin 4 peynirli bir pizza istedik
Fazla beklemeden çorbalarimiz geldi, ve aramaya basladim…9 parca buldum
7 ufak parca yesil fasulye buldum ….7!
taze fasulyenin fiyati ne ki ??? kilosu ne kadar olabilir ki ???
4ytl lik bir corba icin bu küçük hesabın ne anlami olarbilirki ?
tadi ? ekşili az fasuliyeli bir corba ! (oh yeah !)
…pizzamiz geldi, icimden dedimki TANRIM NE BANA BU KADAR YüKLENIYOSUN !!!!!!!
hazir bir hamurdan yapilmiş 4 peynirli bir pizza ve kafama sikilan son kurşun…üstüne kuru kuru koyulmuş KURU KURU KURU KART ! ROKAAAAAAA
bang !

hesap !!!! HEEEEEEEsaaaaaaaaaaaaaaaap gidiyim artik !
bir yemekte 3kere şehit düşmek bana yetti !

48ytl >>>sonuc ACSAN, YORGUNSAN,TEMBELSEN BILE !!! YA IYI BIR YER ARIYACAKSIN ! YA EVDEN YEMEK HAZIRLAYIP YANINDA TASIYACAKSIN !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder