18 Ağustos 2010 Çarşamba

get hype

Bavulumu yaparken…cok buyuk Heveslerle icini en cok sevdigm giysi ve ayakabilarla doldurmustum EEEEENNNNN GUZEL EEEEEEEENNNN GOZ ALICILARDAN
Ama icine yine de BEEEELKI giyerim diye bir iki short, ve bir cift spor ayakabi atmistim…

Istanbula geleli…en cok giydim iki sey: spor ayakabi ve short
Sicagi ve nemi gectim, burasi her gun bir survivor parkuruna benziyor!
In cik arkana bak dolmusun icine atla vapurdan cikarken kendini ezdirme! Iskeleye atla
Taxiciler ezmzsin diye her zaman kos
Kaldirimdan dusme dolmustan ic
Otobusten siki tutun!

…her gun olimpiyat var buralarda!

Demekki bunun yuzunden bazi kizlar spor talikip COOL modunda geziyolar

TOPUKLARI SEVMEDIGMDEN DEGIL DE YANE..BEN BOYLE SEVIYORUM ISTE

…kaldirimlar bizim koydeki yollardan daha tehlikeli demesi…karizmayi cizermi acaba.???

Erkekler ise iskence otesi

Biz ise mini etekle gidebilsek….gunlerimiz o kadar sinirli bitmezdi galiba

…ama takim elbise sart olunca
..kiyamet kopuyor ister istemez!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder